The Age of Adaline (Trailer & Poster)

 
The Age of Adaline är ett romantiskt drama som kretsar kring den unga kvinnan Adalines underliga liv. Hon föddes 1908 och har sedan en olycka som inträffade under 1935 inte åldrats en dag. Hon har gått genom livet och sett det passera utan att verkligen kunna leva, men när hon möter en man och blir kär är hon beredd att offra sin odödlighet.
 
I huvudrollen som Adaline ser vi Blake Lively men Harrison Ford, Ellen Burstyn och Michiel Huisman har även de stora roller.
 
The Age of Adaline går upp på biograferna i USA den 15 April 2014 men filmen saknar ett premiärdatum i Sverige och jag tror inte heller att den kommer gå upp på våra biografer. Men filmen lär i alla fall dyka upp på DVD och Blu-ray i slutet av nästa år.  
 
 photo age_of_adaline_xlg_zps610badc8.jpg 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: