Filmköp: Två Förhandsbokningar

Jag har legat lågt med filmköpen den senaste tiden men ibland så blir även jag svag och faller tillbaka i filmträsket.
 
Det dök nämligen upp en kod som gav mig frifrakt hos Discshop och efter att ha tittat runt lite insåg jag att man redan nu kan boka The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 på Blu-ray för en ovanligt billig peng, och när såna tillfällen ges kan ju inte jag låta bli att trycka på köp. Dessutom passade jag på att boka Automata som jag tror kan vara något för mig.
 
Releasedatum: 26 januari 2015:
 photo automatabd_zps52364aed.jpg
Automata, 99 kr.  
FRAKT: 0 kr.
 
Releasedatum: 31 mars 2015:
 photo hunger_games_mockingjay_part_1_blu_ray_zps0a66225c.jpg
The Hunger Games: Mockingjay - Part 1, 149 kr.
FRAKT: 0 kr. 
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: