En Julfilm om Dagen, 9 December 2014

Den 9:e December är här och denna dagen ägnar vi åt en film som jag faktiskt inte har sett, nämligen The Polar Express som sägs vara en trevlig och passande julfilm där drömmar går i uppfyllelse.
 
 photo polar_express_zps8b41a337.jpg
 
En liten pojke börjar tvivla på att jultomten verkligen finns och tar därför ett mystiskt tåg som går mot Nordpolen på självaste julafton, med förhoppning om att få träffa jultomten. Vägen dit bjuder på ett förtrollat äventyr som barnen sent kommer att glömma.
 

Kommentarer
David H säger:

Köpte denna för flera år sedan men har aldrigt sett den. Men om du tycker den är sevärd kanske det blir av denna julen.

Svar: Jag har faktiskt inte sett den. Jag är lite anti animerade filmer som inte är i toppklass när det kommer till animationen och denna känns inte direkt som en Disney film =)
...Liiinna

2014-12-09 Kl: 18:30:32

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: