En Julfilm om Dagen, 17 December 2014

Då är vi framme vid den 17 december som får tillhöra en julfilm som jag inte har sett, nämligen Four Christmases som visar upp det vuxna jullivet när ens föräldrar är skilda på alla håll och kanter.
 
 photo four_christmases_xlg_zps60e314fe.jpg
 
Brad och Kate träffas på en biograf på självaste julafton dit de båda har flytt för att slippa sina besvärliga familjesammankomster. De blir kära och inser att deras lycka ligger i att försätta undvika sina diskfunktionella familjer och varje år hittar de på nya lögner för att slippa fira jul med sina familjer. Just denna julen är planen att fly till Maldiverna, men flygplatsen stängs ned och alla flyg blir därför också inställda. Paret tvingas då tacka ja till en familjemiddag hos Kates mamma. Det ena leder till det andra och innan de vet ordet av det så har paret lovat att fira jul med samtliga av sina fyra frånskilda föräldrar.  
 
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: