En Julfilm om Dagen, 13 December 2014

Den 13 december tar vi uppföljaren till Home Alone, nämligen Home Alone 2: Lost in New York och denna gången blir Kevin borttappad i New York under julen.
 
 photo home_alone_two_ver2_xlg_zps63a2096f.jpg
 
Det har gått ett år sedan Kevin blev lämnad ensam hemma och denna julen ska han och hans familj åka till Florida för att fira jul. Dock tappar Kevin bort familjen på flygplatsen och hamnar av misstag på ett plan till New York. Väl där så tar han det cool lugnt och checkar in på ett av stans hotell. Strax där på springer han på sina gamla tjuv vänner och bestämmer sig då för att än en gång stoppa tjuvarna.
 

Kommentarer
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Längesen man såg den. :)

Svar: Jag säger detsamma =)
...Liiinna

2014-12-14 Kl: 01:04:34
URL: http://evahle.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: