Alien: Isolation - Nostromo Edition (PS3)

 
Den 7 Oktober 2014 släpps äntligen spelet Alien: Isolation till PS3, PS4, XBOX 360, XBOX One och som PC Download. Jag hade egentligen inte tänkt boka det utan vänta ett tag och då också få det för en betydligt billigare peng, men så uppkom "komplikationer".
Förhandsbokar man spelet så är man säker på att få Alien: Isolation - Nostromo Edition som innehåller några välkända scener från filmen Alien och som det Alien fan jag är kände jag att jag var tvungen att ha just den utgåvan. Antagligen kommer just den utgåvan finnas kvar ett bra tag efter releasen men jag vågar inte chans, och dessutom så är spelet inte allt för dyrt när rör sig om en PS3:a.
 
 photo Alienisolation_zps008748e9.png 
Alien: Isolation - Nostromo Edition (PS3), 449 kr.
FRAKT: 10 kr.
Totalt: 459 kr.
 

Kommentarer
Tess säger:

Åh åh åh... vad jag önskar att jag fyllde år nu istället för i maj :-D Längtar efter det spelet och den där utgåvan lät härlig :-)

Svar: Visst låter den härlig, men jag är rädd för att det blir fiasko som med förra spelet som jag inte ens kommer ihåg vad heter....
...Liiinna

2014-09-13 Kl: 00:24:41
URL: http://highlandertess.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: