3 små filmköp

Ibland köper jag filmer utan att tänka, vill säga filmer vars handling inte alls är något som tilltalar mig men ändå så vill jag liksom se skiten. För vem vet, kanske jag kan tycka om det ändå.
 
Nu senast "råkade" jag klicka hem filmen The Wolf of Wall Street och jag vet nästan redan i förväg att jag kommer hata handlingen. Jag har nämligen gett mig på att se filmer som handlar om börsen innan och det har ju kanske inte gått så bra. De är sömnpiller med andra ord men efter som Leonardo DiCaprio har huvudrollen så kände jag att jag ville ge den en chans.
Och när jag ändå var i farten så plockade jag på mig en film som jag inte har sett på många år och en annan liten dramafilm.
 
 photo wolfofwallstreet_zps62b13429.jpg  photo the_green_mile_blu-ray_nordic-13546235-frntl_zps0d84e93c.jpg
 photo gimme_shelter_nordic-27354250-frntl_zps01d07c16.jpg 
The Wolf of Wall Street, 99,00 kr.
The Green Mile (Den Gröna Milen), 59 kr.
Gimme Shelter, 99 kr.
FRAKT: 20 kr.
Totalt: 277 kr

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film säger:

gillade inte The Wolf of Wall Stree av många anledningar.. Gimme Shelter måste jag också se, så tack för påminnelsen ;)

Svar: Jag stängde av Wolfen rätt snabbt och bytte till en annan film, kändes inte riktigt som min typ. Men jag ska se den, nån gång. Gimme Shelter är iallafall någorlunda bra =)
...Liiinna

2014-09-03 Kl: 15:40:50
URL: http://efji.blogg.se/
Robin säger:

The Wolf är helt okej tycker jag. Men jag begriper mig på varför folk både älskar eller hatar den. Inte Scorseses bästa.

Svar: Jag började titta på den men kände att det nog inte är en film för mig, så jag stängde av och drog igång nått annat. Wolfen få vänta helt enkelt.
...Liiinna

2014-09-03 Kl: 20:57:23
URL: http://filmfett.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: