Årets Sjätte Biobesök!

 photo amazing_spider_man_2bio1_zps44376618.jpg
 
The Amazing Spider-Man 2 har officiellt biopremiär i Sverige idag, den 18 april 2014, men det förekom några smygpremiärer redan igår när en annan självklart jobbade. Så jag fick gladeligen bita ihop under gårdagen, gå till jobbet och skutta iväg till biografen idag istället.
 
Filmen drar igång kl 21:00 här i stan, i 3D, och självklart tar jag med min Coca-Cola Zero som biodejt och därefter blir det typ en dejt när jag ska låta D...
 
 

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: