Vinn Biobiljetter till The Hunger Games: Catching Fire

 photo eb67be8c-42a4-4442-b911-36b05ba74843_zps728ed1fc.png
 
The Hunger Games: Catching Fire visas flitigt på biograferna runt om i landet just nu och därför ger jag nu två personer chansen att vinna en varsin biobiljett som gäller för två personer, och eftersom filmen snart är inne på sin andra biovecka blir det en snabb, enkel och kort tävling. 
 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

 
Allt du behöver göra är att skicka ett mejl med ditt namn och din adress till afreaklikeme@hotmail.se med rubriken "The Hunger Games: Catching Fire" och jag vill ha ditt mejl senast klockan 23:59 på tisdagen den 3 December 2013.
De två vinnarna kommer presenteras här i bloggen den 4 eller 5 december 2013 och biobiljetten skickas till er samma dag som vinnarna är utsedda.
 
Jag skulle även uppskatta om du länkar till tävlingen i din egna blogg, på Facebook eller via Twitter och för att inte missa något så uppmanar jag dig att gilla A Film and TV Freak Like Me på Facebook.
Dessutom, glöm inte att nominera A Film and Tv Freak Like Me (http://afreaklikeme.blogg.se/) till årets filmblogg.
 

Kommentarer
Tess säger:

Så gärna så :-) http://highlandertess.blogg.se/2013/november/tavla-om-biobiljetter-till-hunger-games-catching-fire.html

Svar: Tack! Alltid kul att se hur många som vill delta. Desto fler desto roligare att anordna tävlingar =)
...Liiinna

2013-11-30 Kl: 19:58:14
URL: http://highlandertess.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: