Honest Trailers - Grown Ups

Jag har aldrig tyckt om Adam Sandler eller filmer som innehåller bajs och kiss skämt, så Grown Ups verkar verkligen inte vara en film för mig och den ärliga trailern gör ju dessutom inte filmen mer lockande. Men så såg jag att Steve Buscemi har en liten roll i filmen och då kanske jag kan finna lusten att se den. Men det finns en nackdel.
Jag brukar tycka att de ärliga trailersarna är roliga, men här skattar jag inte en enda gång. Jag ler inte ens och det bådar inte gott.
 
 
Mer Honest Trailers:
 

Kommentarer
julia säger:

hej!
fin blogg du har kolla gärna in min och lämna en kommentar:)
vad har du gjort idag då?:)
kram

2013-07-22 Kl: 16:22:57
URL: http://juliafa.blogg.se
Anonym säger:

Dum fråga kanske men vad är en honest trailer? :)

Svar: Det är en ärlig trailer där Screenjunkies tar upp alla brister och förlöjliga filmerna på ett roligt sätt. De idiotförklarar filmerna med andra ord och det värsta är bara att de oftast har rätt, men vi älskar ändå filmerna som de säger sanningen om =) De är grymma iallafall och jag blir oftast mer sugen på att se en film när de har sagt sitt om den än när man ser en vanlig trailer som bara smickrar filmen i fråga =)
...Liiinna

2013-07-22 Kl: 17:08:45

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: