Tack Micke Movie!

Micke råkade ramla över Kill Bill filmserien för en billig peng och slog då till. Men det finns ett problem, han äger nämligen redan filmerna. Så därför frågade han mig om jag hade dessa två i min filmsamling och jag var beredd på att säga: "Ja, det har jag.", men så insåg jag att de inte alls fanns med i min samling och det förvånade mig något. Så han var så snäll och skickade ner dom som en gåva till mig och just därför tackar jag nu så hjärtligt för dessa filmer.
 
 photo P1060010a.jpg 
 
I gengäld ska jag nu (läs: någon dag framöver) gå igenom alla de filmer som jag råkar har dubbletter av och finns det nu en som han inte redan har så ska jag skicka upp den som ett tack. Annars få jag lösa "problemet" på något annat vis så småningom.
 
Filmerna anlände för någon dagsedan och självklart så har postidioten varit i farten. En utav skivorna hade slagits loss och skramlade då också runt i fodralet, en ynklig liten repa har uppkommit på Kill Bill: Vol. 1 men filmen tycks fungera ändå och det ska postidioten vara glad för. För tar han sönder mina gåvor då jävlar är han död, precis som han här när han tar sönder de filmer som jag köper för egna pengar med.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: