Kommentarer
placebohobe - FILM & MMA-blogg säger:

Den här vill jag se, jag gillade första filmen :)

Svar: Första filmen är helt underbar, men jag vill inte se filmen med svenskt tal för då kommer nog känslan att försvinna. De måste ju låta lika dant och just därför lär jag inte kunna se den på bio. Vi brukar inte ha så mycket val när det kommer till animerad film här nere och de brukar köra på svenskt tal eller inget alls. Men det händer att det kommer 1 eller 2 visningar med originalrösterna.
...Liiinna

2012-11-02 Kl: 18:40:49
URL: http://placebohoe.blogg.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: