Dagens beställning: En Bok

Nej jag har inte blivit sjuk. Så bli inte oroliga för att jag ska ersätta mina filmer med böcker utan boken jag nu har beställt är självklart en bok om en film, om filmens konst närmare bestämt. Och det är inte vilken filmkonst som helst utan det rör sig självklart om filmen Prometheus.

Jag fick ett tips av RobinFacebook, ett tips som jag dessutom höll på att missa, men när jag såg mejlet så klickade jag mig snabbt in på Bokia.se och tryckte på köp.
 
Prometheus: The Art of the Film gick på 209 kr och jag skulle även ha fått slänga ut 19 kr i frakt eftersom vi tydligen inte har Bokia här i Karlshamn, utan vi har istället någon B:ig variant som går under namnet Lundins Bokhandel. Men smart som jag är så letade jag upp en passade kod på nätet och slapp på så vis frakten. Så om 5-8 dagar hittar denna skönheten hem till mig och jag ska då gotta mig i bilderna i väntan på filmens release.
 
Photobucket

Kommentarer
Sami säger:

Boken ser mäktig ut!

Svar: Vi får bara hoppas att den är det också =)
...Liiinna

2012-06-25 Kl: 21:57:22
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: