American Pie Presents: Beta House (2007)

Photobucket 
American Pie - Beta House Originaltitel: American Pie Presents: Beta House (Komedi/Romantik):
Erik, Ryan och Cooze har precis börja på college och de måste nu genomgå en del övningar för att komma med i brödraskapet Beta House. Samtidigt blir deras fester hotade av Geek House, ett brödraskap som sakta försöker ta över allt ifrån deras kvinnor och deras status
 
 
FILMEN FÅR:
Gänget ifrån Amrican Pie Presents: The Naked Mile är nu tillbaka för att göra college osäkert. Erik (John White) har nu blivit dumpad av sin tråkiga och lite för söta flickvän Tracy och han är nu ute på marknaden igen. Han försöker än en gång att leva upp till sitt Stifler namn, något som inte gick allt för bra sist, men nu har han i alla fall en fördel. Kvinnorna på college har nämligen börjat överge de coola och idiotiska männen, som också kan kallas för skitstövlar, och de hänger istället med nördarna som sitter på en möjlighet till att bli rika en vacker dag. Kärlek är pengar och inte utseende eller personlighet, det är vad American Pie Presents: Beta House tydligen försöker lära oss.
 
Photobucket
Skitstövlarna vs. Nördarna.
 
Amrican Pie Presents: Beta House är faktiskt den filmen som faller mig bäst i smaken utav de utomstående American Pie filmerna och jag får nog erkänna att töntarna är dragningskraften. Maktkampen mellan nördarna och coolingarna blir till en underhållning som faller mig direkt i smaken och jag njuter ärligt talat av alla fjantigheter som spelas upp framför mina ögon. Vi bjuds på en sexscen, eller i alla fall ett förspel som jag sent kommer att glömma och det är just denna lilla detaljen som höjer filmen i mina ögon. Vi får nämligen här se ett härligt förspel mellan Irene (Angela Besharah), som är utklädd till en ödla ifrån serien V, och Edgar (Tyrone Savage) som gestaltar en helt vanlig man. Detta är tönt sex på hög nivå och det är även något som jag själv skulle vilja uppleva, men vart ska jag hitta en man som ställer på sådana här dumheter?
 
 
Geek sex.
 
Jims pappa, som nu börjar bli allt mer känd för sitt riktiga namn Noah Levenstein (Eugene Levy), dyker än en gång upp och denna gången tar han sig an att leda och vara domare för de "olympiska spelen", vill säga en maktkampen mellan team Geek och team Cool. Detta är ett spel som faktiskt är rätt så underhållande och även lite äckligt på sina ställen men som självklart även innehåller en hel del naket. Så trots att American Pie Presents: Beta House är en avstickare från originalfilmerna så tycker i alla fall jag att denna filmen lyckas rätt så bra med att leverera humor på ett annorlunda sätt. Detta må kanske inte vara en American Pie film i den pajbit som vi vill ha det, men filmen är ändå den bästa av de utomstående. 
 
AmericanPieBetahouse1
En gudomlig domare.
 
*Betygssystemet

Kommentarer
Anonym säger:

hej!avatar och resident evil ♥

Svar: Avatar, Resident Evil, Aliens och Terminator <3 + många, många fler.
...Liiinna

2012-09-15 Kl: 15:36:23

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: