Film Nytt, del 171

Filmen Seeking a Friend at the End of the World är ytterligare en film där vår jord hotas av undergång av en stor asteroid, men sen skiljer den sig från mängden. Filmen kommer nämligen rikta in sig på en man och en kvinna som går skilda vägar och bestämmer sig för att hitta den sanna kärleken innan det är för sent. Steve Carell, Keira Knightley, Adam Brody, Rob Corddry och William L. Peterson är alla klara för roller i filmen.


Hollywood har tydligen fortfarande idé torka, för nu är Hugh Jackman påtänkt för huvudrollen i 3D-remaken av 60-tals filmen Fantastic Voyage. Han har nämligen hittat en lucka i sitt schema nu när uppföljaren till The Wolverine ligger på is. Filmen handlar om ett team forskare som krymper sig själva i hopp om att kunna rädda en döende kollega.


Saoirse Ronan är nu klar för huvudrollen i Genom dina ögon (eller The Host som den egentligen heter) som ska bygga på Stephenie Meyers bok med samma namn. Saoirse ska ta sig an rollen som Melanie, en av de få överlevande som kämpar mot en utomjordisk ras vid namn Souls. Souls är små parasiter som tar över människokroppen men när Melaine blir övertagen få de problem, för hon vägra ge upp sin personlighet.


Jag få väll erkänna att jag inte riktigt vet hur det går för filmen Prometheus men jag råkar i alla fall ha koll på att ytterligare en till skådespelare har anslutit sig till filmen och det är Guy Pearce. För övrigt kommer vi även se Noomi Rapace, Michael Fassbender, Charlize Theron, Idris Elba, Sean Harris, Kate Dickie, Rafe Spall och Logan Marshall-Green i några utav rollerna.


Filmen Zorro kommer få en uppföljare och det låter lovande i mina öron då filmen ska utspela sig i framtiden och få namnet Zorro Reborn.


Arnold Schwarzenegger kommer tydligen att dyka upp i den 5:e Terminator filmen. Jag undrar bara om han kommer lyckas komma i form igen.


Och så blir det ännu mer utomjordingar. Joseph Kosinski ska nämligen regissera filmen Archangel där en hemlig militär enhet spårar och jagar utomjordingar som befinner sig i mitt ibland oss. Det låter lovande.


Föregående Artiklar:
Film Nytt, del 170
Film Nytt, del 169
Film Nytt, del 168
Film Nytt, del 167
Film Nytt, del 166
Film Nytt del, 165
Film Nytt, del 164
Film Nytt, del 164
Film Nytt, del 163
Film Nytt, del 162
Film Nytt, del 161
Film Nytt, del 160
Film Nytt, del 159
Film Nytt, del 158
Film Nytt, del 157
Film Nytt, del 156
Film Nytt, del 155
Film Nytt, del 154
Film Nytt, del 153
Film Nytt, del 152
Film Nytt, del 151
Film Nytt, del 150
Film Nytt, del 149
Film Nytt, del 148
Film Nytt, del 147


Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: