Uppföljare till Thor är på G

Photobucket


Det är just sådana här nyheter som får mig att hoppa utav glädje. Filmen Thor som hade premiär i år kommer nämligen att få en uppföljare, detta är i alla fall vad Marvel och Disney planerar. Thor 2 ska enligt planerna dyka upp på biograferna under sommaren 2013, närmare bestämt den 26 juli 2013. Chris Hemsworth kommer självklart att upprepa sin roll som Thor, men regissören Kenneth Branagh kommer däremot inte att göra filmen. Om Natalie Portman, Stellan Skarsgård, Kat Dennings och Tom Hiddleston med flera kommer återvända återstår att se. Och som lite extra grädda på moset så kommer även Iron Man 3 upp på biograferna samma år, nämligen den 3 maj 2013.

Photobucket


Kommentarer
DRL ser bara bra filmer säger:

Nja, jag vet inte om det är just mediokra uppföljare som gör livet värt att leva. Ha ha!

2011-07-02 Kl: 21:15:44
URL: http://filmmedia.se

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: