Blogg Award

PhotobucketJag har tydligen fått ett blogg pris av Filmmedia.se som tycker att jag är en "Cool SCi-Fi brud med attityd".
Nu kan jag ju inte annat än att niga och tacka för dessa fina ord och för priset då så klart.

Men det slutar inte här, utan man måste tydligen följa en del regler för att bli en värdig pristagare. Så bara för att jag verkligen ska få behålla priset så får jag nu lägga ner lite jobb.
Nu har ju Filmmedia.se självklart redan fått ett pris, så jag får dela ut till de som inget har.
  1. Kopiera in award bilden i din blogg för att visa att du har fått den.
  2. Tacka och länka till den som nominerade dig.
  3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
  4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
3: Mina 7 nomineringar:
  • Sarah Enevi Tjörnemar - En härlig tjej som är lika galen i tv-serier som jag.
  • Fröken BitterFitta -Man kan inte annat än älska hennes attityd.
  • Lovelystar - Därför att hon är min bästa vän.
  • Bloody Disgusting - En härlig brud med ett intresse för blodiga filmer.
  • Nintendoo - Okej, jag får ju erkänna att jag inte har mycket av intresse för spel, men kvinnan skriver om en hel del filmer med.
  • Nöffes Place - Min härliga jobbis som är helt flippad och underbar.
  • Placebohoe - En filmnörd som gillar splatterfilm, typ.
Skulle vilja ta med så många fler, men tyvärr är siffran 7.

4: Och slutligen, 7 intressanta (eller kanske inte så intressanta) saker om mig själv:
  1. Jag lägger ca 2000 kr på film och serier varje månad. Något jag egentligen inte har råd med, med tanke på min skruttiga lön. Plus att alla mina filmer och serier snart inte plats i min taniga lägenhet. Men vad fan, har man ett intresse så har man.
  2. Drömmen är väl att få bli filmrecensent. Tänk så skön det skulle vara att få göra nått man verkligen älskar och få betalt, nämligen att se på film. Fast jag vill inte vilja bli en sån där tråkig kritiker som det krylla av, utan jag skulle gå under: "Filmer, sedda ur ett vanligt öga". Fast det är klart, jag orkar ju inte kämpa för att detta ska bli verkligt, utan jag bara går och väntar på att det ska hända. Så det är rätt så kört med andra ord och jag får torka skit tills jag dör.
  3. Pladder Maja är ett smeknamn jag fått av de som jobbar mycket med mig. Jag kan nämligen inte knipa käft i 2 sekunder på jobbet. Pratar om allt och alla, fast när jag väl är hemma så kan jag faktiskt hålla tyst en stund.
  4. Är omtyckt av få och hatad av många. And I like it! Hata mig om du vill, det rör mig inte i ryggen se du. Jag vet att jag kan vara jävligt elak, men det finns alltid en anledning till varför. Och de jag tycker om älskar jag av hela mitt hjärta. Men kärlek kommer inte gratis, det måste man förtjäna.
  5. Jag vägra inse att jag börjar bli gammal. Jag är 26 år, ser ut som 18 och kan konsten att bete mig som ett litet barn.
  6. Fall någon undrar: "Nej, jag har inte silikon tuttar, som det kan se ut på min profilbild här vid sidan. Jag har bara fått ärva stora tuttar-förbannelsen efter min mamma och jag hatar dom. Så fort jag får chansen så ska jag förminska dom".
  7. Jag älskar romantik och just nu lever jag för att min bästa vän ska gifta sig sommaren 2011. När man själv får stå vid sidan om och se på så får man glädjas åt andras lycka. Och jag kan knappt vänta till hennes brudklänning ska provas ut. Jag kommer fan få köpa ett nytt minnes kort till min kamera för alla klänningar hon testar måste dokumenteras, även om de ser för jävliga ut.


Kommentarer
chrisse säger:

Så söt du e ;)!!

2010-09-12 Kl: 15:02:01
URL: http://lovelystar.se
bitterfittan säger:

tack tack tack fina du! (:



förlåt, men vårt internet har dött. jävligt sorgligt är det

2010-09-12 Kl: 15:59:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
placebohoe säger:

Tack :D

2010-09-13 Kl: 00:30:59
URL: http://placebohoe.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: