I-Spy

33753.jpg image by AFreakLikeMe_blogg
I-Spy (Komedi/Action):
(Baserad på tv-serien med samma namn från 1965)
Den hemlig agent Alex får motvilligt ta hjälp av proffsboxaren Kelly för att återfinna ett försvunnet jetplan. Något som inte blir allt för lätt då de inte kommer överens.


Filmen får:
Här har vi en film som får dig att skratta till mer än en gång, en massa gånger faktiskt. Eddie Murphy och Owen Wilson gör ett riktigt bra team i och de får en att njuta av sjuk humor. Jag har inte sett den gamla serien som filmen bygger på, men något säger mig att jag bör låta bli. För den lär inte vara lika härlig som denna filmen. Filmen innehåller även ett litet släng av romantik och som ni vet så är jag riktigt svag för sånt. Detta är helt klart en komedi i min smak, ingen bajs och kiss humor här inte. Och är det nu det någonstans i filmen så missade jag det.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: