Flightplan

49996.jpg image by AFreakLikeMe_blogg
Flightplan (Thriller):
Efter att Kyle Pratt's man har död ska hon och hennes dotter Julia flyga hem till New York för att begrava honom. Men under flygresan försvinner Julia och det är inte någon som kan komma ihåg att Kyle hade en dotter med sig ombord och det visar sig att hon finns inte med på passagerarlistan.


Filmen får:
Denna filmen gick på tv igår kväll, men jag orkade inte med reklamen och nyhetspausen, så jag glodde på min dvd utgåva istället. Det är andra gången jag ser denna filmen och det är otroligt hur snabbt man glömmer. Under de 5 år som gått hade jag glömt helt och hållet vem som var den ansvarige och det är jag glad för. För filmen blir helt klart mycket bättre om man inte vet vem som har gjort vad. Filmen är helt klart spännande och man sitter och undrar om Kyle har tappat förståndet eller inte. För att ta plats på ett relativt litet område så känns inte filmen instängd, vilket de bruka göra när de utspelar sig på ett och samma ställe. Men här funkar det bra och man funderar på om man någonsin kommer sätta sig på ett flygplan (igen).

Kommentarer
Celia säger:

Den filmen älskar jag :D

2010-10-12 Kl: 13:22:08
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: