Armored

Photobucket
Armored (Action/Thriller):
Några väktare på en värdetransportfirma bestämmer sig för att genomföra den ultimata kuppen mot sitt eget företag. De ska råna sina 2 egna värdetransportbilar på 42 miljoner, men det hela går inte som planerat när ett vittne kommer in i bilden.


Filmen får:
Det är inte en kvinna med i denna filmen, något som jag tycker är lite synd. För jag tror allt att det hade kryddats upp en del om de hade bytt ut en av karlarna mot en stenhård kvinna med attityd. Men nu finns det inga kvinnor och filmen funkar bra ändå. Något förutsägbar efter halva filmen, men det är ändå lite spänning här och där. Och jag tror nog vi alla känner igen de flesta i filmen ifrån någon annan film, då de en gång i tiden var stora namn. Filmen är helt klart bra och förtjänar ett par ögon som tittar på den.

Kommentarer
Fiffi säger:

Jag gillar verkligen dina små betygs-Mike-Wazowskis :)

2010-10-10 Kl: 22:25:02
URL: http://fiffisfilmtajm.blogspot.com
Tess säger:

Jag gillade den :-) Är kul när man inte har en aning om vad en film handlar om när man ser den. En del filmer tycker jag är bra utan kvinnor också. Blir en annan stämning för om en kvinna är med så brukar det oftast vara någon "smartis" till manusförfattare som skriver in en romans eller att hon måste räddas (eller t.o.m. att hon räddar någon man och därmed bryter mot normerna och då tycker man att det är nyskapande...doh tycker jag).

2010-10-10 Kl: 22:58:26
URL: http://highlandertess.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: