RoboDoc

Photobucket
RoboDoc (Komedi/Sci-fi):
Det går dåligt för ett sjukhus när alla läkare blir stämda får både det ena och andra och detta gynnar klart advokaten Jake Gorman som blir snuskigt rik. Dock blir det problem för advokaten när en ny läkare kallas in, en robot läkare vars databas innehåller all medicinsk kunskap i världen och han kan inte göra fel. Nu måste Jake tillsammans med en läkare se till så att RoboDoc begår ett misstag.


Filmen får:
Denna filmen känns som en parodi på alla sjukhus serier som existerar men ändå inte, för idéen är ny och inte lånad (vad jag vet). Man får se filmen med ett öppet sinne då de överdriver allt. Men jag som har lite speciell humor uppskattar klart detta och bara en sådan sak som att doktor är en robot får klart mig att gilla filmen. Detta är klart inget mästervärk utan snarare en B-film, men det gör det samma för rolig är den och går mer än väl att se. Film finns självklart inte att få tag på i Sverige men den går att importera från utlandet.


Kommentarer
Aficionadon säger:

Den här vill jag se pga att David "Bud Bundy" Faustino är med i den. Var han med mycket? Tillräckligt mycket för att rättfärdiga en beställning från USA?

2010-12-29 Kl: 23:00:17
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Lina säger:

Jo, jag kan nog tycka att "Bud Bundy" är med tillräckligt mycket för att köpa filmen från utlandet, men tyvärr är den inte så billig.

2010-12-29 Kl: 23:22:50
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: