Dagens kläd köp

Eftersom jag typ ändå inte hade några pengar kvar så tyckte jag att det va lika bra att bränna de sista örena jag hade på kontot, nämligen på kläder. Och sorry C och S, vet att ni ville ha grejer här. Men jag fick den här måste-ha-nu känslan. Så jag orkade inte vänta på att ni skulle masa er hit. Och C, du måste ju ändå spara pengar då du inte får ett öre i december, så lika bra att jag inte lurade me dig på köpandet. Men i januari ska jag handla igen, då jag har fått mitt jul och nyår OB-tillägg, så då få ni hänga på.
Iaf, nu är typ 3 kr det ända jag har kvar på mitt stackas konto. Så fattig har jag aldig varit innan, men det är så värt det, hoppas jag. Ser kläderna ut som skit när de väll kommer blir jag förbannad ska ni veta, för jag har fan inte råd att skicka tillbaka dom. 

Detta är nu inhandlat:

PhotobucketPhotobucketPhotobucket


Sen har jag även inhandlat en liten sak till Sweetie i dag med, men vad får han se vid jul.

Kommentarer

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: