En serie i Chrisse smak

Jag tror jag har hittat nått som du kommer gilla kvinna. En ny vampyr serie. Den ska ha premiär den 10 sep på den amerikanska kanalen CW, så du få ha lite tålamod.

the-vampire-diaries.jpg image by AFreakLikeMe_blogg
The Vampire Diaries (Fantasy/Drama):
4 månader efter en tragisk bilolycka som dödade Elenas och Jeremys föräldrar försöker de fortfarande anpassa sig till sitt nya liv. De bor nu mera hos sin moster Jenna som gör allt hon kan för att vara en bra foster mamma. Jeramy är fast i drogträsket och Elena fattar tycke för en ny kille på skolan, Stefan, som döljer en mörk hemlighet. Han är nämligen vampyr.  


Och eftersom jag vet att du är en boknörd så ska jag meddela dig om att denna serie är är baserad på böckerna av L. J. Smith.

Kommentarer
chrisse säger:

IIII! Vill givetvis ha böckerna :) Måste surfa in å kolla på adlibris på en gång. Inte läst ut Sookie

ochfördig men ändå. :)

Geeesuz, vilken jävla klänning du hitta till Kinga. Inte lite snuskig. (!) Ja du... känns lite v

l tidigit att gifta sig tycker jag för hennes del,men man vet aldrig...

2009-08-17 Kl: 11:05:13
URL: http://lovelystar.blogg.se/

bloglovin A Freak Like Me... - ...Sci-Fi Geek! Om filmer, serier och allt däromkring.

Kommentera inlägget här:
Jag svara på alla kommentarer här i min egna blogg men jag besöker självklart även din om du har en.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):


URL/Bloggadress:


Kommentar: